fredag 3 augusti 2012

Företagsbesök!

Tillbaka efter semestern och med tid och lust att besöka företag på hemmaplan, så gav jag mig igår ut på en lite tur i närheten av Karlstad!
Först till Tranhem - jag hade tänkt att försöka påverka Kenny och Pernilla att de skall vara med på Smaka på Värmland. Men jag lyckades inte träffa någon av dem - skulle nog ringt och bokat in besöket i förväg!
Sen fortsatte jag till det nya caféet i Hertsöga! Både för studiebesök och egen lunch. Läste i tidningen att de ville ha närproducerat! Jättevackra lokaler och fin uteplats - mackor med värmländska råvaror! Inbjudan till affärsmöten under mässan kommer!
Sist, men inte minst - ett besök i Greeks gårdsbutik i Väse! Butiken blev jättefin. Greeks härliga grönsaker på gång plus en hel del  från övriga Värmlandsmatsproducenter. Gör gärna ett besök - karta och öppettider finns på hemsidan, www.greekshandelstradgard.se Sedan blir det lättare att hitta med lite fler skyltar längs vägen.
Lycka till med satsningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar