onsdag 16 maj 2012

Inför Kristi Himmelsfärd

Nu för tiden går mycket tid åt planeringen av mässan Smaka på Värmland. Nu är alla inbjudningar ute - till mat- och konsthantverkare, besöksnäringen och inköparna... Sista anmälningsdag 31 maj gäller och vi tror på många anmälningar.
Igår besökte Kerstin på Jösse Lantmat och jag matmässan i Grums. Trevligt, inte lika många utställare som vanligt men bra stämning. Hoppas att alla blev nöjda med försäljningen!
Tyvärr blev det inget vidare resultat av mina bilder från mässan så jag länkar över till tidningen istället http://www.nwt.se/grums/article1107496.ece
Jag tror att VF kommer med en artikel senare - i alla fall skymtade jag Cecilia af Jocknick på plats.

På lördag följer nästa marknad - Matmässa i Nysäter som kör sitt andra år. Tiden är 10-15 och i år har man riktigt många utställare - mer info finns på http://www.gillberga.se/

Nu tar jag lite helgledigt - på måndag sätter vi ny fart! Invigning av Grön Ko i Matmejeriet på onsdag och förhoppningsvis en återträff i vår seminarieserie på torsdag!

ha en skön helg alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar